  • Data: 2003-02-14 07:53:17
    Temat: Re: Sprawa dochodzenia odszkodowania
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za odpowiedz.
    Niestety obawiam sie, ze on nie jest w stanie placic za swoje bledy. Wtedy byl
    uczniem liceum. Na jedynej rozprawie (cywilnej) na jakiej sie pojawil
    twierdzil, ze chce sie uczyc dalej ale w to watpie. Potem juz na rozprawach sie
    nie stawial bez wyjasnienia (podobnie jak pan prokurator). Czy ja mam mozliwosc
    zagladniecia do akt i zorientowania sie jakie mial na to usprawiedliwienie?
    Wspomnialam juz wczesniej, ze nie o pieniadze mi tu chodzi ale o to aby mial
    nauczke za to co zrobil. W trakcie procesu karnego zachowywal sie jak
    rozbawiony dzieciak az sedzina musiala go ostrzegac. Dla mnie to bylo zbyt
    bolesne. Naprawde zostal mi po tym ogromny uraz psychiczny i kazda kolejna
    rozprawa byla niesamowitym stresem gdyz oznaczala, ze ponownie bede miala
    przyjemnosc ogladania tego osobnika (na szczescie ostatnio mi tego oszczedzil).
    W "opieke" kuratora za bardzo nie wierze i dlatego zalezy mi aby w inny sposob
    utrudnic mu zycie. Wiem, ze z mojej strony najlepiej by bylo aby wiodlo mu sie
    dobrze, bo wtedy bylby "sciagalny". Zawieszenie ma jeszcze do maja, wpis o
    karalnosci zostanie mu pewnie na jakies 10 lat i teraz kalejne pytanie. Czy
    istnieje jakis okres przedawnienia w takich sprawach? To znaczy czy jesli w
    ciagu jakiegos okresu nie zacznie splacac naleznosci (bedzie sie skutecznie
    uchylal) to one zostana mu darowane? Nie potrafie mu wybaczyc tego co mi zrobil
    i mam nadzieje, ze z tego powodu nie bedzie mu w zyciu latwo. No coz takich
    rzeczy sie chyba nie wybacza.