    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spóźniona faktura
    Date: Wed, 13 Oct 2010 08:20:52 +0200

    W dniu 12.10.2010 16:27, Henry(k) pisze:

    > W Vectrze w ogóle nie naliczają odsetek dla drobnych spóźnień, więc nie ma
    > się co zbierać.

    W vectrze mają taki bałagan że jak by chcieli naliczać odsetki to by nie
    potrafili. Pytanie zadane na infolinii "za co jest dana opłata którą
    chcecie ze mnie zedrzeć" powoduje nerwowe przeszukiwanie cenników i
    dopasowanie kwoty po wartości, a jak bym nie daj Boże zapytał o date od
    kiedy ta kwota jest do zapłaty to by chyba Pani na infolinii palpitacji
    dostałą. Pal licho że na żadnej fakturze danej opłaty nie miałem. Kiedyś
    bawiło mnie jak do mnie dzwonili i chcieli coś bzdurnego powiedzieć,
    teraz mam już tego dość. Niestety ich oferta jest najlepsza w okolicy,
    jakość usług bez zarzutu, więc płace te faktury raz za czas..