eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpóźniona faktura › Re: Spóźniona faktura
  • Data: 2010-10-13 07:38:31
    Temat: Re: Spóźniona faktura
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 08:20:52 +0200, Rafał napisał(a):

    > W vectrze mają taki bałagan że jak by chcieli naliczać odsetki to by nie
    > potrafili. Pytanie zadane na infolinii "za co jest dana opłata którą
    > chcecie ze mnie zedrzeć" powoduje nerwowe przeszukiwanie cenników i
    > dopasowanie kwoty po wartości, a jak bym nie daj Boże zapytał o date od
    > kiedy ta kwota jest do zapłaty to by chyba Pani na infolinii palpitacji
    > dostałą.

    Zapewniam Cię że potrafili by je naliczyć ;-)

    To problem większości infolinii - agenci są "zoptymalizowani" pod konkretne
    zadania i zazwyczaj nie mają bezpośredniego dostępu do systemów
    bilingowych. Akurat Vectra od dawna zbiera za to spore negatywy, mimo że
    ich telecentrum jest relatywnie małe. Trzeba e-mailować a nie dzwonić -
    trwa dłużej ale trafia do odpowiednich ludzi.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1