  • Data: 2005-06-28 19:42:54
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d9s8pj$vrd$1@opal.futuro.pl...

    > Wiesz, żeby już być całkiem konsekwentnym należałoby zlikwidować
    > 'ogródki piwne' oraz wszelkie inne publiczne lokalne (zwłaszcza z
    > tarasami itepe) w których istnieje możliwość zamówienia alkoholu (np.
    > pizzerie, restauracje i wiele innych). Oraz stoiska z alkoholem w
    > sklepach. I pokazywanie w telewizji (zwłąszcza publicznej) oraz kinach
    > filmów z pokazanym piciem alkoholu... I tak dalej i tak dalej...

    Ja się zastanawiam, na ile faktycznie to spożywanie jest szkodliwe. Na
    mnie osobiście żłopiący piwo obszczymurek, to raczej odstraszająco
    działa. Jak sobie pomyślę, do czego nadużycie prowadzi, to nie mam
    ochoty na nic powyżej kefiru. Tym nie mniej wracając do meritum jestem
    zdania, że ustawa w obecnym brzmieniu jest bezsensowna. Zakaz spożywania
    piwa z kartonu po soku jest dla mnie niezrozumiały.

    > Już więcej sensu miałoby zdelegalizownie szwendania się w miejscach
    > publicznych w stanie "odmienionej świadomości" (hehe - drogówka
    latająca
    > z alkomatami za przechodniami... ale byłby odlot...).

    Wiesz, tylko granicę trzeba by było dość wysoko ustalić. może ludzie by
    ochłonęli i mniej nieszczęść by było.