  • Data: 2011-02-01 13:04:31
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Feb 2011, Andrzej Kubiak wrote:

    > Podstawa prawna?

    Hm...
    A dobrowolne wyrażenie zgody w umowie z bankiem?
    (tak, wiem, "kto by tam czytał te 5 stron załączników maczkiem 3 pica" ;))

    Obstawiam coś w stylu "jeśli posiadacz konta przeprowadzał operacje
    z których bankowi należała się zapłata, a została ona nienaliczona
    wskutek nieprawidłowych działań posiadacza, posiadacz zgadza się
    zapłacić należności do 98 lat wstecz" ;))

    pzdr, Gotfryd