  • Data: 2006-11-06 12:52:19
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:ein9tm$57g$1@opal.futuro.pl...

    > a co widzisz w tym sprzecznego?
    > tez jestem czlonkiem spoldzielni, tez posiadam spoldzielcze wlasnosciowe
    > prawo do lokalu, tez mam na niego (ten lokal) zalozona ksiege wieczysta,
    > gdzie w tym widzisz problem?

    Nigdzie.
    Jesteś członikiem spółdzielni z wyboru, bo tak chcesz.
    Ale to się nie nazywa wspólnota mieszkaniowa, tylko spółdzielnia
    mieszkaniowa.
    Dopiero jak od spółdzielni wykupisz grunt, to będziesz współwłasicielem
    nieruchomości i pomiędzy tobą a spółdzielnią powstaje wspólnota
    mieszkaniowa.
    Tylko bycie członkiem spółdzielni nie ma sensu (lub wręcz przestajesz nim
    być) bo nie jesteś właścicielem żadnego prawa do lokalu wchodzącego w skład
    zasobów spółdzielni.

    > a gdzie on pisal o pelnej wlasnosci?

    j.w.
    Pisał o wspólnocie mieszkaniowej i jednocześnie o członkostwie w
    spółdzielni.
    Coś tu nie gra.