  • Data: 2006-11-06 15:28:12
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: Maciej Osypiuk <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje za masę odpowiedzi :)

    Tak naprawde to sam juz nie wiem. Kupiłem mieszkanie od teściowej która
    wykupiła je od spółdzielni mieszkaniowej.

    cytat a aktu notarialnego:
    " nabyte na podstawie przekształcenia społdzielczego lokatorskiego prawa
    w spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu"

    Członkiem spółdzielni być nie musze, to wiem napewno, ale jestem bo
    wtedy zwracaja np. za wymianę okien.

    I teraz ponawiam pytanie, jakie prawa ma tu spółdzielnia a jakie ja i
    czy moge z nimi robić zadymę o zalanie lokalu lub nienaprawiony domofom.