  • Data: 2006-11-06 10:48:41
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eimmue$jrm$1@opal.futuro.pl szerszen <s...@t...pl>
    pisze:

    > synka sobie w domu poszukaj
    > a uwage to trzeba jeszcze umiec zwracac, kultury troche tez trzeba miec,
    > czego jak widac bardzo ci brakuje
    Nie tobie, synku, uczyć mnie czegokolwiek. Za głupiś.
    Zrobiłem sobie mały przegląd twoich postów. Nie natrafiłem na odwoływanie
    się do konkretnych artykułów, paragrafów czy innych źródeł. Same opowieści i
    dywagacje. Jesteś zatem jako rzeczowy dyskutant na tej grupie
    bezwartościowy.
    Teksty dostajesz takie, na jakie zasługujesz i jakich jesteś wart, a
    ponieważ twoje zdanie na dowolny temat jest mi obojętne - żegnam.

    --
    Jotte