  • Data: 2006-11-05 20:28:26
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e235e$454e456c$57ce90a6$4908@news.chello.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > narazie niczym nadzwyczajnym sie tu nie wykazujesz, poza krytyka,
    Nie tobie, synku, oceniać.

    > wiec
    > moze skoro negujesz nazywanie tej oplaty czynszem, to powiesz jak sie to
    > konkretnie nazywa :)
    Ty naprawdę jesteś jakiś mądry inaczej. Nie ja neguję, czynsz to czynsz,
    znaczenie słowa nie pozostawia wątpliwości.
    A to o co pytasz i co powinieneś sam znaleźć gdybyś był intelektualnie
    sprawny nazywa się opłatą za eksploatację części wspólnej

> [...]
    > powiedzialy, wiec moze przyblizylbys to skoro juz taki madry jestes,
    > wyjasnilbys czym w sensie prawnym rozni sie wspolnota od spoldzielni,
    > bo osobiscie z gory zakladam, ze skoro roznica jest powazna, to piszacy
    > wie do czego nalezy i nalezy do spoldzielni ktorej jest czlonkiem i w
    > ktorej kupil mieszkanie, a ty cos zupelnie niepotrzebnie mieszasz
    > zamiast, odniesc sie do meritum jego pytania, no chyba ze mozna byc
    > jednoczesnie czlonkiem spoldzielni i jakiejs wspolnoty mieszkaniowej
    > wewnatrz tej spoldzielni, co nie zmienia jednak faktu, ze nic nie
    Pozwól, że cię oleję. Nie gadam bowiem z durniami.

    --
    Jotte