    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spó 1/4 niona faktura
    Date: Tue, 12 Oct 2010 10:49:06 +0200

    witek pisze:

    > oo, juz nie pamietam kiedy kasa mi wrocila. to bylo dawno.
    > tego samego dnia, albo nastepnego. w kazdym razie bardzo szybko.

    Ale to chyba, jesli zauważyłeś to tego samego dnia, bo jeśli wyszły już
    do innego banku, to może być trochę trudniej... Wolę jednak dostać
    fakturę do ręki - i jeśli się zgadzam z wysokością, zapłacić, a jeśli
    nie, to zgłosić reklamację. Dodatkowo, nasze urzędy skarbowe jednak
    lubią aby mieć papierowe faktury.... Pomijam fakt, że często anulowanie
    też jest płatne. Wolę pozostać jednak przy przelewach Zapanowanie nad
    kilkoma rachunkami w miesiącu nie jest ponad moje siły. A zainteresowany
    powinien postarać się dostarczać faktury terminowo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl