  • Data: 2003-03-10 14:01:05
    Temat: Re: Spamerstwo inaczej
    Od: RAVQ <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SOTB wrote:
    > Jak wielu z nas wie, od dziś spamerzy będą musieli posiadać naszą zgodę na
    > dostarczanie spamu.

    Może ktoś wie jak się ma sprawa spamu "klamkowego" (ulotek zwisających
    na klamce, leżących pod drzwiami, czy w skrzynce pocztowej)?? Nie ma
    mnie prawie cały dzień w domu, a takie śmieci zachęcają złodzieja do
    ogołocenia mojego mieszkania. Czy można w jakiś sposób zapobiec takiej
    formie spamu?? Jakaś nalepka na drzwiach, że za ulotki dziękujemy??

    --
    Rafał
    GG 37123