eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpam telefonicznyRe: Spam telefoniczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.torun.p
    l!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl!not-for-mail
    From: "Robert Sadłowski" <nospam_rsad@nospam_zak.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spam telefoniczny
    Date: Thu, 15 May 2008 07:23:25 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <g0ghfr$8a3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g0c9gg$da6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g0ei3b$4nb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: kobra.zak.com.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1210829116 8515 195.117.145.129 (15 May 2008
    05:25:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 May 2008 05:25:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:532786
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Sadłowski" napisał w wiadomości

    > Niestety ta sama Ustawa mowi ze zglaszanie praktyk nieuczciwej konkurencji
    > nalezy do rzecznika praw konsumenta (nie moge jako prywatna osoba zglosic
    > do ?sadu, ?na policje (niepotrzebne skreslic) namiaru na firme ktore
    > stosuje sprzeczne z prawem zasady

    + Glowny Urzad Ochrony Konkurencji? (a kary nakladane moga byc spore np.
    tepsa)

    >
    > Reasumujac odbierajac telefon od firmy grzecznie spytalbym sie o nazwisko
    > dzwoniacego, adres i siedzibe firmy, po czym poinformowalbym ze w zwiazku
    > z prowadzeniem przez dzwoniacego dzialalnosci przestepczej zamierzam te
    > dane wykorzystac w sadzie.
    > Jesli telefon by sie powtorzyl dane firmy (wraz z opisem sytuacji)
    > przekazalbym lokalnemu dziennikowi lub rzecznikowi ochrony konsumenta.
    >

    Jesli zadzwonia po raz drugi (lub wiecej) to dochodzi jeszcze:
    - wywieranie nacisku psychologicznego na zakup towaru o ktorym firma
    doskonale wie ze nie chce kupic (juz wczesniej dzwonili)
    - uciazliwosc
    - chec "?niekorzystnego dla mnie wydania pieniedzy" (firma juz wczesniej
    wiedziala ze produktu nie chce, a mimo to dalej wywiera na mnie uciazliwy
    nacisk psychologiczny, abym sie zlamal i jednak kupil, sugerujac ze inaczej
    dalej beda dzwonic)
    - narazanie mnie na duze straty materialne i moralne (czas, blokowanie
    telefonu, a moze w tym czasie chcial zadzwonic ktos inny z naprawde wazna
    sprawa)

    Pzdr
    Rowert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1