eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpam telefonicznyRe: Spam telefoniczny
  • Data: 2008-05-15 05:23:25
    Temat: Re: Spam telefoniczny
    Od: "Robert Sadłowski" <nospam_rsad@nospam_zak.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Sadłowski" napisał w wiadomości

    > Niestety ta sama Ustawa mowi ze zglaszanie praktyk nieuczciwej konkurencji
    > nalezy do rzecznika praw konsumenta (nie moge jako prywatna osoba zglosic
    > do ?sadu, ?na policje (niepotrzebne skreslic) namiaru na firme ktore
    > stosuje sprzeczne z prawem zasady

    + Glowny Urzad Ochrony Konkurencji? (a kary nakladane moga byc spore np.
    tepsa)

    >
    > Reasumujac odbierajac telefon od firmy grzecznie spytalbym sie o nazwisko
    > dzwoniacego, adres i siedzibe firmy, po czym poinformowalbym ze w zwiazku
    > z prowadzeniem przez dzwoniacego dzialalnosci przestepczej zamierzam te
    > dane wykorzystac w sadzie.
    > Jesli telefon by sie powtorzyl dane firmy (wraz z opisem sytuacji)
    > przekazalbym lokalnemu dziennikowi lub rzecznikowi ochrony konsumenta.
    >

    Jesli zadzwonia po raz drugi (lub wiecej) to dochodzi jeszcze:
    - wywieranie nacisku psychologicznego na zakup towaru o ktorym firma
    doskonale wie ze nie chce kupic (juz wczesniej dzwonili)
    - uciazliwosc
    - chec "?niekorzystnego dla mnie wydania pieniedzy" (firma juz wczesniej
    wiedziala ze produktu nie chce, a mimo to dalej wywiera na mnie uciazliwy
    nacisk psychologiczny, abym sie zlamal i jednak kupil, sugerujac ze inaczej
    dalej beda dzwonic)
    - narazanie mnie na duze straty materialne i moralne (czas, blokowanie
    telefonu, a moze w tym czasie chcial zadzwonic ktos inny z naprawde wazna
    sprawa)

    Pzdr
    Rowert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1