  • Data: 2013-08-01 22:22:50
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    ntrola_segregacji_s

    > Chetnie odszczekam ale: przeciez cały czas zgadzalem sie z waszymi
    > doniesieniami, ze w tym wrocławiu coś waszą władze popieprzyło...
    >
    > Hau, hau :)

    I w Lublinie i w Lublinie
    Wpisuje miasta...

    A i jeszcze mamy teraz swobodne stowarzyszenie prokuratorów zamiast
    PROKURATURY.
    Pozornie bez związku ale to takie samo zdziadzienie i psucie tego co
    działało dobrze.
    Tak z mojego punktu widzenia działało dobrze, segregowano i nie
    wyrzucano do lasu. Teraz się zmieniło. Jest gorszy odbiór i dwa razy drożej.
    Wiem... to jest tylko nieliczny wyjątek potwierdzający regułę o
    genialności, wszechmądrości i co tam jeszcze wadzy lu... :-)
    Przedsiębiorczy przedsiębiorcy pod rządami liberałów muszą zamykać
    zakłady segregacji bo wadza w ramach "oszczędności" kazała sortowanie
    robić maluczkim. Genialne w swojej prostocie:-)

    Tak z ciekawości. Czy w tej "mądrej" ustawie jest też uregulowana
    kwestia zsypów? Nie do pomyślenia żeby w XXI wieku taki staroświecki,
    antyekologiczny, wynalazek funkcjonował. ;-)