  • Data: 2013-08-02 01:47:18
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Y??
    > Niemożliwe.
    > Weź rower i przejedź się po okolicy (tak, wiem, ":>")
    > Jako że "u mnie" w tym zakresie nie zmieniło się na gorsze,
    > a zmieniło na lepsze (znam co najmniej jedno miejsce, gdzie
    > dostawiono "darmowe" pojemniki na sortowane), to umiarkowanie
    > wierzę.
    Co kraj to obyczaj. Np w Opolu - jeszcze są (niektóre) "dzwony" na
    selektywne darmowe zbieranie, ale tylko przejściowo i dlatego że jeszcze
    nie wszyscy dostali swoje segregacyjne (a tak po prawdzie - to mało kto
    w ogóle dostał, i hałdy syfu leżą i śmierdzą w tym upale).
    źródło:
    " Przed wejściem nowej ustawy w życie takich miejsc na terenie Opola,
    gdzie mieszkańcy mogli wrzucać posegregowane odpady, było ponad 500.
    Zdecydowana większość została już zlikwidowana - tłumaczy Klepacz z
    Remondisu (firma która tu zajmuje się śmieciami) Teraz podobne pojemniki
    można spotkać w 35 miejscach. - Podjedliśmy decyzję, że przez pierwszy
    miesiąc nowej ustawy nie zrezygnujemy z nich, bo część mieszkańców nie
    otrzymała jeszcze kubłów. (...)
    _Zapewnia, że wraz z końcem miesiąca wszystkie tego typu pojemniki
    znikną z opolskich ulic, bo zgodnie z obowiązującymi przepisami odbiór
    odpadów ma odbywać się "u źródła", czyli w mieszkaniach i domach._"

    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,14367377,Haldy_
    smieci_rosna_na_ulicach_Opola.html

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski