  • Data: 2013-06-25 13:14:28
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Po namyśle mam jednak wątpliwości, dlaczego ma być tylko jedna
    > deklaracja na spółdzielnię ?

    bo takie sa przepisy.

    Są spółdzielnie z jednym czy dwoma
    > blokami a są i takie co mają ich setkę lub kilka setek.
    > Ustawodawca nakłada na spółdzielnię obowiązek wspólnej deklaracji
    > dla wszystkich lokali ?

    jedna deklaracja na nieruchomosc.
    kwestia czy spoldzielnia posiada jedna nieruchomosc czy kilka.

    jesli ta setka blokow to jedna nieruchomosc, to deklaracja moze byc
    tylko jedna.

    Jeszcze smieszniej jest jak budynek jest na wspolwlasnosc.
    Deklaracja tez idzie jedna. Juz widze jak sie dogaduja.