    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Date: Sat, 22 Apr 2006 10:30:16 +0200

    > Ty zrobiłeś to lepiej, bo i Kaja, i Kira są zdziwione. I na dodatek
    > jeszcze Akulkę w to wplątałeś.

    bo widzisz, wlasnie sie pofatygowalem i sprawdzilem na google co kryje
    sie pod nickiem Kaja, otoz okazalo sie , zezalozycielka watku korzysta z
    "nicka" ktory jest zajety
    stad nieporozumienie, co nei zmienia faktu ze pewna Kaja i Kira sa
    przyjaciolkami ktore sie wzajemnie na usenecie bronia, i wiem ze tamta
    Kaja bywala na tej grupie.

    > No to ja zawsze będę sie czepiać, i ile ktoś przekręci to, co npisane.
    > Kaja "ZACYTOWAŁA", nie napisała te, Twoim zdaniem, brednie.

    a jaki w tym cel byl powiedz mi prosze? Pokazanie jakie ktos brednie
    wypisuje?

    > Wcale nie jest takie głupie w pewnych wypadkach.

    jest glupie i nieludzkie, bo nie mozna zadac pieniedzy za cos czego ktos
    nie chce do czego jest zmuszany, jestem pewien ze jakies miedzynarodowe
    prawo czegos takiego zabrania.

    Po jaka cholerę ja,
    > jako praworządny obywatel mam dokładać się do poledwiczki dla jakiegoś
    > łobuza, co poszedł robić rozbój pod posterunkiem policji tylko po to,
    > żeby go na zimę zamknęli, bo w celi ciepło i jeść dadzą?

    toz napisalem, w standardzie suchy chleb i woda , czasem witaminy by
    chorob nie wywoac, dawki przygotowane przez lekarzy, niezbedne minimum
    potrzebne do przetrwania, chcesz godne jedzenie? Zarob na nie - praca w
    zakladzie lub po za nim Ale pobierac oplaty za trzymanie kogos w klatce
    wbrew jego woli bo to ...

    > Na temat ministra nie bedę rozmawiać, bo to "fajny" gość jest - lepiej
    > nie będzie, ale za to weselej. Śmieszy mnie takie wymachiwanie szabelką
    > słowną, jakie uprawia Ziobro i Dorn.

    smieszne bywa ale jest dosc szkodliwe dla umyslow, wejdz na pierwsze
    lepsze forum dotyczace jakiejs afery, i poczytaj komentarze. Nawet gdy
    ktos jest nieslusznie pomaiwany, w komentarzach mozna wyczytac zwroty
    tyopu "no panie ziobro do roboty".
    Jego dziallanosc kojarzy mi sie z Łukaszenko i jego wypowiedziami
    odnosnie zbudowania najnowoczesniejszej satelity, oraz o tym jak mowi ze
    wszystkie kraje sa pod wrazeniem jak to sie gospodarka w ich kraju
    rozwinela w ostatnich latach. Ja w takim kraju nie chce zyc :)

    P.