  • Data: 2006-04-23 11:26:05
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Rokicki napisał(a):

    > takie cudy sie zdarzaly :), nie zmienia to faktu ze prawo zezwala na
    > wytoczenie powodzctwa cywilnego w procesie karnym i tym samym
    > odzysjanie chociazby rownowartosci skradzionego auta

    Przemek, daj spokój, bajki zostaw dla dzieci;-). Mieszkasz w PL.

    > uwazasz ze to zla definicja ? :-)

    Definicja moze byc;-)

    > no dobra, nalot u Ciebie w domu, dostajesz wyrok bez zawiasow rok za
    > uzyskanie nielegalnego softu (zalozmy ze bez zawiasow, tego nie
    > komentuj)

    Nie mam nielegalnego softu.

    > ?Przeciez samo przebywanie w wiezieniu to straszna psychoza. Najgorsi
    > mordercy bywa ze siedza tam i placza.

    Areszt wiem jak wygląda z wiarygodnych opowiadań.
    Więzienie po prawomocnym wyroku moze wygladac gorzej - jak zasłuzę, to
    nie pozostanie mi nic innego, jak robic wszystko, żeby tam drugi raz
    nie trafić. A jak trafię niesłusznie, to na szczęście już mamy
    europejskie mozliwosci żądania odszkodowań za krzywdy itp.

    > Niedawno bylo na tvn o chlopaku ktory w afekcie zabil swojego ojca,
    > choc uwazam ze powinien pojsc chopciazby na 1, 2 czy 3 lata do
    > wiezienia (prewencja
    > generalna) to traktowanie go jak smiecia po prostu bylo by chore i
    > nieludzkie .

    Co to jest traktowanie "jak śmiecia"? Może po prostu kara niech będzie
    karą - bez miękkich widzeń, TV, DVD, siłowni i z pasztetówka zamiast
    polędwicy sopockiej?
    Justyna