  • Data: 2006-04-22 10:35:11
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > stad nieporozumienie, co nei zmienia faktu ze pewna Kaja i Kira sa
    > przyjaciolkami ktore sie wzajemnie na usenecie bronia, i wiem ze tamta
    > Kaja bywala na tej grupie.

    Ja na twoim miejscu przeprosiłaby obie panie.

    > a jaki w tym cel byl powiedz mi prosze? Pokazanie jakie ktos brednie
    > wypisuje?

    A kogo to? Miała chęć, to zacytowała.

    > jest glupie i nieludzkie, bo nie mozna zadac pieniedzy za cos czego
    > ktos nie chce do czego jest zmuszany,

    No, znowu biedaczek, zmuszają go do odbywania kary. Do zasłużenia na te
    kare tez pewnie ktos go zmusił, albo ciężkie dzieciństwo miał i bombę w
    kołysce:->

    > smieszne bywa ale jest dosc szkodliwe dla umyslow, wejdz na pierwsze
    > lepsze forum dotyczace jakiejs afery, i poczytaj komentarze. Nawet gdy
    > ktos jest nieslusznie pomaiwany, w komentarzach mozna wyczytac zwroty
    > tyopu "no panie ziobro do roboty".

    Nie czytam komentarzy. Zazwyczaj nie ma tam nic mądrego.

    > Jego dziallanosc kojarzy mi sie z Łukaszenko

    Mam podobne skojarzenia od pół roku;-)
    Justyna