  • Data: 2006-04-21 16:27:47
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcesz, to nie wierz,

    po prostu chcialem miec pewnosc, kilka osob tutaj twierdziło ze "huj"
    przez samo h jest niepoprawne a co pozniej sie okazalo bzdura. Wiec
    opieranie swej wiedzy na tym co ktos powie nie jest dobrym pomyslem.

    > To nie oznacza, ze równiez tu sa koleżankami

    nie no prosze Cie , teraz to z nia pojechalas .. :)

    > Jeszcze prawo tego nie zabrania. A brednie, czy nie, to juz sobie
    > czytelnik oceni - pretendujesz na stanowisko pierwszego cenzora IV RP?

    nie, propostu mam zamiar zawsze sie wtracac przy takich bzdetach, skoro
    ona ma prawao napisac taka brednie to ja mam prawo napisac co ja o tym
    mysle. czyz nie?

    > Ktos przeczyta - pusci te
    >
    > I nie daj Boże przestaną więźniów paść poledwiczką, nie? ;-)

    :) jak chcesz znac moje zdanie na temat wyzywienia to po prawomocnym
    skazaniu powinno sie dawac chleb + woda i na jakis czas witaminy by
    chorob nie bylo, a godne jedzenie za prace. Natomiast pomysl ministra
    Ziobro by wiezniowie placili za samo odbywanie kary jest czystym
    nieludzkim debilstwem. Zmuszanie kogos do placenia za cos do czego jest
    zmuszany.

    P.