  • Data: 2005-04-02 13:47:44
    Temat: Re: Służebność drogi
    Od: "RS" <r...@p...plSKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

    > Taa, bo coś mi się wydaje, ale mogę się mylić, że służebność drogi nie
    > oznacza wcale obowiązku "zrobienia drogi" ani nie określa warunków jakie

    > ona "ta teoretyczna droga" powinna spełniać.

    Ja im nie karzę budować tej mojej drogi, ja chcę tylko delikatnie ostudzić
    ich temperament do szybkości i zapewnić sobie bezpieczeństwo. I skoro już
    mają tę służebność to wychodzę z założenia że jutro jej mogę nie mieć jak
    nie dorzucą się do zapewnienia mi bezpieczeństwa, które nikt inny tylko oni
    jemu zagrażają.

    W mojej sytuacji nie ma (chyba) mowy o drodze koniecznej gdyż istnieje
    możliwość budowy inne drogi z tamtych nieruchomości do drogi publicznej.
    Oczywiście tamte nieruchomości musiałyby to zrobić na swój koszt,
    radykalnie większy niż mój nieszczęsny policjant.

    pozd

    Pozdrawiam
    RS