eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSłupki graniczne, chodnik i wykonawca wchodzący na teren działki › Re: Słupki graniczne, chodnik i wykon=?ISO-8859-2?Q?awca_wchodz=B1cy_na_teren_dzia=B3ki?=
  • Data: 2010-07-28 08:35:49
    Temat: Re: Słupki graniczne, chodnik i wykon=?ISO-8859-2?Q?awca_wchodz=B1cy_na_teren_dzia=B3ki?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    beezle wrote:

    > Tak też uważam. Obowiązują mapki, a nie ich projekt - jednak przez
    > chwilę zgłupiałem - podali mi kilka kartek z fragmentami ustaw, które
    > rzekomo im na to pozwalają (w tym fragment Ustawy o Drogach
    > Publicznych z 1985 roku który - mniej więcej - mówi, że od krawędzi
    > jezdni musi być - w przypadku tej konkretnej drogi - 0.75 pasa... i
    > jest).

    Jak sądzę - te przepisy są "bazą".

    Tzn. nie mozna zrobić projektu przebudowy/budowy, dopóki nie gmina nie
    zapewni terenu na którym można budować (działki odpowiedniej
    szerokości).

    Bo na takiej samej zasadzie możnaby wszystko - jest np. przepis że dom
    budowany ma być ileś tam od granicy działki - robimy projekt na budowę
    w granicy i przesuwamy słupki na działkę sąsiada ;-)

    --
    Pozdro
    Massai