  • Data: 2009-05-31 09:55:29
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:31ad36e4-4d4a-49f8-afc3-85a9f68c68fd@s21g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 16:40, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ale tych uzywamy dla wzbogacenia jezyka, a dokonywa praktycznie nie
    > uzywamy w ogole i nie widze jakby dokonywa w porownaniu z dokonuje
    > mialo w korzystny sposob wplynac na jezyk. Twoja analogia nie jest
    > wiec zbyt dobra

    Ja nie używam, ale znam dwóch, a raczej dwoje takich, co używają... (też
    stara forma ;o)

    > No wlasnie, po co?

    Niektórzy jeszcze akcentują i modulują inaczej... poza wszystkim przyjemne
    jest bogactwo, ubóstwo zaś nieprzyjemne... imho przynajmniej...

    > Niemcy ustawa wymusili, zeby uzywac zamiast
    > gotyckiego s pisane jako litera beta podwojne ss

    A do mnie niektóre listy nadal przychodzą z piękną beta a nie z kretyńskim
    podwójnym s... sprawa przyzwyczajenia i kaligrafii...

    Pzdr
    Paweł