    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sledztwo w sprawie kradziezy auta w 1992r
    Date: Fri, 26 Aug 2005 08:11:40 +0200

    > w 1992r
    >
    > Na pewno był osobą fizyczną. A czy był czyimś przedstawicielem, to
    > należało by sprawdzić do kogo się prokuratura zwróciła o wydanie tego
    > dokumentu. Czy do agenta, czy do firmy, a on działał w ich imieniu.

    W jaki sposób to zrobić, gdyz do tej pory przez 1,5 roku nie otrzymałem
    odpowiedzi. Zeby było ciekawiej ja nie znam sie na aktach ale są niepełne wg
    mnie. Sa tez pisma do urzedu skarbowego, do urzedu celnego czy prawidłowo
    oclone. Skoro ja (nie zgłosiłem)szkody to na czyje polecenie zostały
    wykonane w/w czynności.