  • Data: 2006-10-18 18:40:30
    Temat: Re: Skrzyżowanie na parkingu...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski wrote:
    > Dzięki Bogu tylko twoim zdaniem, bo orzecznictwo sądowe świadczy
    > zupełnie o czym innym.

    Zacytuj proszę. Mi się wydaje, że zdecydowanie zbyt szeroko rozumiesz
    pojęcie "konieczny do uniknięcia zagrożenia". Kartonik za 70 zł wpływ na
    bezpieczeństwo ma znikomy [1], a już na pewno jego brak nie uniemożliwia
    ("konieczny") uniknięcia zagrożenia (jakiekolwiek by ono nie było).

    [1] Chociaż oczywiście dobrze jest umieć obsługiwać dany pojazd.

    > Oczywiście po placu parkingowym mogę sobie jeżdzić po pijaku i
    > przeganiać innych kilentów,

    Tego nikt nie powiedział.

    > w razie stłuczki nie ma winnego,

    Tego też nie.

    > a i we
    > własnym domu bezkarnie wywijam naładowaną "gwintówką" i groże
    > domownikom (mieszkańcom bloku), bo to przecież teren prywatny.

    A to jest kompletnie bez związku z art. 1 ust. 2 pord.