  • Data: 2006-10-18 08:00:34
    Temat: Re: Skrzyżowanie na parkingu...
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał:

    >Nie, bo do zachowania bezpieczeństwa wystarczą art. 3 - 65.
    Dzięki Bogu tylko twoim zdaniem, bo orzecznictwo sądowe świadczy
    zupełnie o czym innym.
    Dziwić sie tylko można po co dodałeś art. 65 (a co to na prywatnej
    drodze nie wolno mi sie ścigac, bo muszę prosić o zezwolenie) ;-)
    Oczywiście po placu parkingowym mogę sobie jeżdzić po pijaku i
    przeganiać innych kilentów, w razie stłuczki nie ma winnego, a i we
    własnym domu bezkarnie wywijam naładowaną "gwintówką" i groże
    domownikom (mieszkańcom bloku), bo to przecież teren prywatny.

    --
    Artur Golański