  • Data: 2005-04-16 07:33:22
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3pf9h$37k$1@inews.gazeta.pl...
    > Inaczej mówiąc: Sąd był skorumpowany bo wydał nie taki wyrok jak chciałem.
    > Rzygać mi się chce jak coś takiego czytam. Co to znaczy "zdecydowanie do
    > wygrania"? Zdecydowanie do wygrania w czyim mniemaniu?
    > A ten "bezsensowny i nieprawdziwy bełkot" to niby na czym miał polegać?

    Może jednak rozwinę temat, bo wczoraj pisałem trochę pod wpływem emocji:
    Jest spółka - dwóch z akcjonariuszy którzy mają prawie połowę akcji próbuje
    wygryźć trzeciego który ma 50% akcji, bo przeszkadza im w rozwaleniu firmy
    (udało im się tak z dwoma poprzednimi - były i już ich nie ma). Dwa
    poprzednie wyroki to sprawy decydujących akcji, które ta jedna osoba kupiła
    zgodnie z prawem i prawem spółki, choć sąd stwierdził inaczej. Po odwołaniu
    się od wyroku, jeden z dwóch akcjonariuszy udał się do sądu i po tym jak
    opowiedział że "inni" działają na szkodę jego i spółki, sąd zrobił go od
    razu kuratorem spółki, nawet nie rozmawiając z drugą stroną. Sprawą zajmuje
    się też prasa, gdzie nikt w sądzie nawet nie chce rozmawiać nt. temat, gdzie
    normalnie nie ma nigdy problemów z udzielaniem komentarzy. Oczywiście na
    efekt nie trzeba było długo czekać, bo w ten sam dzień po otrzymaniu
    kurateli nad spółką gość pozwalniał wszystkich którzy mu "przeszkadzają".
    Kolegę na razie zawiesił w czynnościach.
    Co z tym zrobić? Bo zanim ruszy sąd apelacyjny, to firmy już nie będzie,
    albo będzie w ruinie. Wniosek o odwołanie sędziego nic nie da, bo jak będzie
    następny, to będzie następny koleś. Goście mają tyle kasy z porozpieprzanych
    firm, że oprócz znajomości mają czym zdrowo "posmarować"...