  • Data: 2005-04-15 23:19:17
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: "Ewa" <E...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie - mój kolega przegra? dwie sprawy które by?y zdecydowanie do
    > wygrania.
    > S?d nawet nie zapoznawa? si? z faktami, i po wys?uchaniu jednej strony
    wyda?
    > wyrok, podaj?c jako uzasadnienie bezsensowny i nieprawdziwy be?kot. Rzecz
    > dzieje si? w niedu?ej miejscowo?ci, gdzie druga strona i s?dzia to dobrzy
    Mialam podobny przypadek w Niemczech:przegralam a uzasadnienie bardzo glupie
    ,belkot.Bylo widac ze sedzina jest z adwokatem przeciwnej strony w bardzo
    dobrym kolezenstwie.Przegralam sprawe o duza sume.Na szczescie wyzsza
    instancja to powazny sad i wygralam.
    Wiec moze bedzie podobnie ze wyzej wygrasz.
    powodzenia