eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep nie przyjmuje zwrotów › Re: Sklep nie przyjmuje zwrotów
  • Data: 2009-05-15 19:03:53
    Temat: Re: Sklep nie przyjmuje zwrotów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:guk78l$2vhj$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    > news:653d.00000bf9.4a0d9b1a@newsgate.onet.pl...
    >> Obiło mi się o uszy, że towar można zgodnie z prawem zwrócić w stanie
    >> nieuszkodzonym bodaj w ciągu 7 lub 10 dni od dnia zakupu.
    > Tylko przy zakupach via internet. W pozostałych przypadkach tylko przez
    > grzeczność sprzedawcy.
    > Pzdr
    > Leszek

    Doszegółowię, że nie tyle przez Internet, co na odległość, bo co do zasady
    można przecież w sklepie towar zamówić telefonicznie czy faksem
    przykładowo. reszta się zgadza. Przyjęcie zwrotu, to dobra wola sklepu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1