eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar › Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
    Date: Fri, 15 Jun 2007 14:38:10 +0000 (UTC)
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <f4u88i$oi7$1@news.onet.pl>
    References: <f4tehr$nrk$1@inews.gazeta.pl> <f4tfic$r95$1@node1.news.atman.pl>
    <f4tgsp$4kh$1@inews.gazeta.pl> <f4thgt$qn7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <p...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1181918290 25159 212.182.100.138 (15 Jun 2007 14:38:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jun 2007 14:38:10 +0000 (UTC)
    X-Sender: 6z+KvBdARiBJWE0i4MP8Rw==
    User-Agent: pan 0.119 (Karma Hunters)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:467460
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 14:14:55 +0000, mvoicem napisał(a):

    >> Skoro firma olewa cię umawiając sie na jedną godzine a przyjeżdza w
    >> innej a nawet innego dnia. Później zaś odsyła ci ten sam towar nie chcą
    >> go ja bym przestał sie tym przejmować. Wysłali (pewnie ta Pani co
    >> wydzwania) a teraz będzie musiała różnice dopłacić z własnej kiesy nie
    >> odebrali jak chceiliście zwrócić i mają jeszcze pretensje, hm olać ich.
    >> Mimo ze uczciwie było by oddać towar - choć to juz próbowałas zrobić a
    >> firma go nie chciała
    >
    > Ja bym powiedział że wymiana oczywiście, proszę przyjść z aparatem na
    > wymianę do mnie do domu.

    Proponuje w tej całej historii problem postawić nieco inaczej:
    1. Nabywca nie otrzymał towaru który zamówił.
    2. Nabywca otrzymał towar, którego nie zamówił.

    I teraz pytania:
    1. Czy bez zgody sprzedawcy może korzystać z towaru otrzymanego?
    2. Czy nabywca musi/powinien reklamować nieotrzymanie zamówionego towaru?

    W wyppadku braku reakcj sprzedawcy na żądania wymiany (na jego koszt)
    obowiałbym się sytuacji typu: sądowne żądanie zwrotu/zapłaty za towar
    niezamówiony tuż pred okresem przedawnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1