eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towarRe: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
  • Data: 2007-06-15 14:38:10
    Temat: Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 14:14:55 +0000, mvoicem napisał(a):

    >> Skoro firma olewa cię umawiając sie na jedną godzine a przyjeżdza w
    >> innej a nawet innego dnia. Później zaś odsyła ci ten sam towar nie chcą
    >> go ja bym przestał sie tym przejmować. Wysłali (pewnie ta Pani co
    >> wydzwania) a teraz będzie musiała różnice dopłacić z własnej kiesy nie
    >> odebrali jak chceiliście zwrócić i mają jeszcze pretensje, hm olać ich.
    >> Mimo ze uczciwie było by oddać towar - choć to juz próbowałas zrobić a
    >> firma go nie chciała
    >
    > Ja bym powiedział że wymiana oczywiście, proszę przyjść z aparatem na
    > wymianę do mnie do domu.

    Proponuje w tej całej historii problem postawić nieco inaczej:
    1. Nabywca nie otrzymał towaru który zamówił.
    2. Nabywca otrzymał towar, którego nie zamówił.

    I teraz pytania:
    1. Czy bez zgody sprzedawcy może korzystać z towaru otrzymanego?
    2. Czy nabywca musi/powinien reklamować nieotrzymanie zamówionego towaru?

    W wyppadku braku reakcj sprzedawcy na żądania wymiany (na jego koszt)
    obowiałbym się sytuacji typu: sądowne żądanie zwrotu/zapłaty za towar
    niezamówiony tuż pred okresem przedawnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1