  • Data: 2007-06-21 19:17:02
    Temat: Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, ze w tym przypadku PePe chcial oddac aparat, a tu zonk, nie
    > przyjeli...

    moze pracownik tamtej firmy zapomnial, a moze roznica w cenie byla tak
    niewielka ze sie nie oplaca. Wezwanie do odbioru i wyznaczenie terminu
    wydaje sie byc rozsadne. Po tym czasie rozpoczalbym eksploatacje i po
    problemie. Pytanie jednak czy kupujacy jest pewien, ze ten sprzet chce.

    a tak swoja droga to nie mozesz go poprostu odeslac ? Z tego co czytam to
    podobno tak zrobiles ale moze za pobraniem? czy tylko zwyklym poleconym ?
    Jak za pobraniem to sie nie dziwie ze nie odebrali bo tez nie odebralbym
    paczki dla mnie za pobraniem, ktorej nie zamawialem

    Icek