eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar › Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
  • Data: 2007-06-21 08:31:14
    Temat: Re: Sklep internetowy - wyslano inny (lepszy) towar
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PePe_M pisze:

    > Chyba nie czytales uwaznie, towar zostal zwrocony, ale w firmie go nie
    > odebrano.
    > Malo tego, roszczeniowy ton rozmowy Pani z firmy w ktorej zaszla pomylka
    > nakazywal by moze cos innego...

    Napisz do nich że mają np. 14 dni na to, by umówić się z Tobą na
    wymianę aparatu w miejscu Twojego zamieszkania. W przeciwnym wypadku
    przystąpisz do eksploatacji aparatu uznając, że brak reakcji na Twoje
    działania mające na celu rozwiązać kwestię pomyłki są zgodą na zamianę
    zamówionego towaru na dostarczony. Ty oczywiście zgodę taką wyrażasz.
    Wyślij im to listem poleconym oraz mailem.


    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1