  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep intenrtowy nie jest sklepem internetowym...
    Date: Fri, 2 Jun 2006 12:40:31 +0200

    kam wrote:
> [...]

    hmm, no to mnie zainteresowalo...
    Dawno temu pytalem tu czy kupujac online lecz decydujac sie na odbior
    osobisty podpadam pod wiadome przepisy... powiedziano mi ze nie. Czyli jak
    mowi witek...

    To moze tak: kiedy nastepuje zawarcie umowy...? Czy przypadkiem nie przy
    placeniu za towar i jednoczesnym odbiorze (osobistym)?

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia