  • Data: 2008-01-12 12:27:53
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > A jak zaklocasz porzadek, to ochrona ma praw cie wyrzucic na zbity pysk:)

    A ja mam prawozglosic napaść. I twoja ochrona traci licencje za
    przekroczenie uprawnien. Podoba mi sie. A ty dostajesz grzywne za
    wykrroczenie. Podoba mi sie jeszcze bgardziej ;)

    Aha, i jeszcze placisz odszkodowanie za proces cywilny, który ci wytoczę ;)

    > "Art38.3. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego
    > odpowiadające potrzebom wynikającym z istniejącej sytuacji i niezbędne do
    > osiągnięcia podporządkowania się wezwaniu do określonego zachowania"

    Zieeefff... i niawanturujacego sie grzecznego klienta moze potraktowac
    paralizatorem ;)

    Hej, JAcuś-bucuś, prowadzisz jakis sklep? Z checia wpadne skonfrontowac
    twoje marzenia z rzeczywistoscia ;))))))

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"