  • Data: 2008-01-12 13:06:24
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Oczywiscie. Ale akurat fotografowanie jest u mnie zakazane.

    No, mozesz takze i zakazac oddychania. Tylko w jaki sposob chcesz to
    wyegzekwowac?

    Ustalilismy juz jedno, ze nie mozesz zabronic wchodzenia do sklepu, ze
    wzgledu na ubior, plecak, posiadana komorke, aparat fotograficzny itp.
    W zwiazku z tym ja, jako klient mam prawo wejsc do Twojego sklepu z
    aparatem fotograficzym.

    Teraz skad bedziesz mial pewnosc ze robie zdjecia ofercie wystawionej na
    widok publiczny? Czy samo patrzenie przez wizjer/ekran lcd = robienie
    zdjec? Chyba nie, bo moze i lekarz mi tak zalezil? Zamiast okularow :D

    Czy jakies prawo mi zabrania zapoznawania sie z ofeta przez wizjer/ekran
    lcd przed podjeciem decyzji o zakupie?

    Wiec, sam widzisz ze takie bzdurne regulaminy prowadza do absurdow.
    Mozesz sobie wpisac tam co Ci sie podoba, nawet ze nie wolno w Twoim
    wspanialym sklepie oddychac, tylko ciekawe jak to wyegzekwujesz, bo
    kazda reakcja z Twojej strony bedzie wykroczeniam, a w niektorych
    przypadkach (silowe wyrzucanie na zbity pysk) nawet przestepwstwem.

    Jacek