  • Data: 2005-11-24 13:19:23
    Temat: Re: Skargi sąsiadów
    Od: "flagor" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dm2s8a$6o7$1@opal.futuro.pl...
    [..]
    > Natomiast sąsiadka z mieszkania obok, nigdy sie nie skarżyła, nigdy nic
    nie słyszała

    w pionie inaczej słychać, ściana między mieszkaniami może być nośna lub
    sąsiadka ma od tej strony np łazienką itp, więc faktycznie mogła nie
    słyszeć.

    > Mężczyzna twierdzi, słyszał jak "panowie" sie myją w łazience (zapewne
    chodzi o
    > narzeczonego siostry znajomej, to chyba normalne że sie mył), mówił też
    często
    > nasłuchuje w łazience i że kiedyś stał pod drzwiami i nasłuchiwał co się
    dzieje... To
    > również wydaje mi sie nie w porządku...

    jeżeli potwierdzi to przed sądem, to bingo - podsłuchiwać nie wolno, co
    innego jak powie, że było tak głośno, że przebywając w mieszkaniu słyszał
    mimowolnie.

    Najlepiej przejść się i odbyć szczerą rozmowę.