  • Data: 2004-04-07 06:11:52
    Temat: Re: Skarga do Trybunału Sprawiedliwości
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:mmobk1-6vo.ln1@ziutka.router...

    > Musze cie zmartwic - oplaty o podobnym skutku jak celne od dawna
    > funkcjonuja w UE (zapewne nazywaja sie inaczej o czym juz tu kiedys
    > dyskutowano), tak ze o ile w MF nie beda sie tym zajmowac specjalisci od
    > bezpieczenstwa danych z MSZtu to raczej nic nie wywalczysz.

    no wlasnie nie jestem tego taki pewien, cos wczoraj w radiu mowili ze z tymi
    akcyzami ktos dal ciala w ministerstwie przy ustalaniu nowych ustaw czy
    przepisow i nie bedzie ich mozna pobierac, czy jakos tak, konkluzja byla
    taka ze strzelili samobuja z tymi haraczami, niestety nie sluchalem zbyt
    uwaznie i nie pamietam szczegolow