    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 30 Jan 2017 08:18:10 +0100

    W dniu 30-01-17 o 00:33, the_foe pisze:

    > co tu rozumieć? są firmy które "kupią każdy dług". Więc kalkulacja jest
    > prosta: trzeba zwielokrotnić dług tyle razy (+oczekiwana marża) ile
    > wynosi odwrotność ułamka który dostaniemy za naszą wierzytelnosc.

    Tylko za ile go kupią? Po za tym mimo wszytko ta część zapłacona
    normalnie przez klienta jest "najtańszym" zwrotem. Nie, nadal mnie
    przekonałeś. Może istniej jakieś inne argumenty ale ten jest absurdalny.
    Nadal uważam, że przede wszystkim najkorzystniej jest dostać normalną
    spłatę. Dopiero co do pozostałych kwot możemy zacząć się zastanawiać.