  • Data: 2017-01-28 09:42:41
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiemy, że to był błąd i nie ma sensu się o tym przekonywać.

    To dobrze, że ciebie nie - innych trzeba było i w sumie trzeba nadal. I
    dalej - zajmowanie losowych samochodów w warsztacie na podstawie
    domysłu, że któryś może być dłużnika jest jak zajęcie wszystkich
    samochodów przed firmą, bo któryś może być służbowy. Jest to po prostu
    kradzież. Ja rozumiem, że komornikowi jest trudno, bo dłużnik
    kombiunuje. Jego problem a nie przypadkowch ludzi. Dopuszczałby mejszcze
    takie metody od biedy, jakby komornik ponosił konsekwencje swojej
    pomyłki - wtedy by myślał i brał rzeczywiście to co powinien, bo inaczej
    by ko gumpe z zawodu targali.

    Ale myślenie jakie prezentuje Liwiusz - przecież nic się nie stało -
    wystarczy wnieść pozwództwo przeciw egzekucyjnie a jak wyjechałeś na
    urlop to twój problem, to że nie masz swoich rzeczy przez miesiąc to
    żaden problem (przynajmniej dla liwusza), jak ktoś weźmie kreyt na twoje
    dane to problem banku nie twój, ty musisz to odkręcić tylko, ale nic się
    nie stało, jak z urzędu zniknie twój wyrobiony dowód, to poszkodowanym
    jest urząd nie ty jest po prostu czystą patologią (ale skanu swojego
    dowodu w sieci umieścić nie chce, bo dobrze sobie zdaję sprawę, że
    pieprzy trzy po trzy). I za takie akcje powinni kończyć w sztumie.

    Jeszcze raz - komornik zajął mienie, którego nie powinien - płaci
    odszkodowanie - zajął samochód, lodówkę, telewizor - płaci za zastępczy,
    a jeśli klient sobie kupi nowy, to przedstawia dowód kupna i komnornik
    oddaje kasę, a zajęty sprzęt niech sobie licytuje. Chodzi o to, żeby nie
    opłacało się zajmować niesłusznie, bo w tej chwili się opłaca - może się
    uda, a jak nie to problem tego, co mu ukradli. Przecież on za to bierze
    kasę, więc on powinien ponosić ryzyko, a nie postronni ludzie.

    > Natomiast
    > nadal się upieram przy poglądzie, że pośpiech przy sprzedaży był
    > zdecydowanie większym błędem, niż samo zajęcie.

    To nie był błąd, tylko celowe działanie - i to nie pierwszy raz.

    Shrek