  • Data: 2017-01-27 10:28:54
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-27 o 10:20, J.F. pisze:

    > Na podstawie ?

    Na podstawie "proszę mi oddać lodówkę, którą ci wynająłem".

    > Wynajmujesz mieszkanie ? Pamietasz dane wynajmujacego ?

    Tak.

    > Ziutek ma umowe, ale umowa nie wiadomo gdzie. Rzecz normalna po pewnym
    > czasie.

    Ziutek odkupi lodówkę, to na przyszłość będzie pamiętał. Zresztą nie
    musi podawać adresu od razu, tylko niech zapisze w protokole
    zastrzeżenie, że rzecz nie należy do niego.

    > Domniemywac to sobie moze, tu jest dokument prawny, tu nie mozna
    > domniemywac :-P

    Zatem niech potem Ziutek odkupi lodówkę, jak się właściciel znajdzie,
    skoro jest taki oporny.

    > Skoro Ziutek nie moze tej lodowki nawet przestawic, to chyba nia nie wlada?

    A to warunkiem władania jest przestawianie?

    > A nawet zaryzykuje podejrzenie, ze skoro "nierozerwalnie zwiazana z
    > budynkiem", to stanowi czesc nieruchomosci.

    A nierozerwalnie?

    --
    Liwiusz