  • Data: 2017-01-26 08:36:46
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-17 o 08:05, m pisze:

    > Dopiero jak przyjmą do wiadomości że to nie ty wziąłeś tę chwilówkę. A
    > do tej pory nie mają takiego obowiązku ani IMHO prawa.

    Toteż właśnie pisemne żądanie ma im ów fakt uświadomić. Nie mają mojej
    zgody na przetwarzanie moich danych osobowych.

    > Do przetwarzania danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy albo
    > obowiązków nakładanych przez prawo nie są IMHO potrzebne żadne zgody.

    Ale tylko osób, których ta umowa dotyczy. Nie możesz na podstawie umowy
    z Janem KOWALSKIM przetwarzać danych osobowych wszystkich Kowalskich
    Janów w Polsce, ale tylko tego konkretnego.

    > Znowu, jeżeli będa wiedzieć o tym że to nie twój dług, to chyba i bez
    > sprzeciwu jest to przestępstwo. Jeżeli sądzą że to jednak ty, to
    > działają w dobrej wierze i IMHO nie popełniają przestępstwa.

    Zatem trzeba im "urzędowo" to błędne mniemanie uświadomić, by
    spowodować, że dalsze przetwarzanie danych będzie nielegalne. I niech
    sobie szukają dłużnika.