    From: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Date: Fri, 27 Jul 2012 14:55:41 +0000 (UTC)

    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał(a):

    > Ale on nie chce TEJ usługi, on jej nie zamawiał, nie podpisał umowy i
    > dlatego nie ma powodu żeby za nią płacić.
    > Właściwie to też powinien nie dzwonić z tego telefonu, ale nie jest jego
    > winą że został oszukany. Niech NO sobie sprawy rozliczy z TP, a TP
    > ewentualnie zafakturuje klienta.
    >
    > Wybacz, ale należy mieć w dupie marketing wciskany i zlewać ciepłym
    > moczem takie akcje.

    Ja też byłem przeciwny wydłużeniu pracy do 67 lat
    a jednak kretyni przyjęli tak nie logiczną ustawę.
    Ja za to Tuska postawiłbym przed sądem powszechnym
    bo on to wszystko robi z myslą o osobistych korzyściach
    (chce objąć dobrze płatne stanowisko w kierownictwie UE).

    Ale gdyby ta ustawa skracała pracę do 60 lat
    to protestowałbym przeciwko takiemu systemowi wpropwadzania
    przepisów, nie mniej byłbym przeciwnym za powrotem
    do poprzednich mniej korzystnych zasad.

    Autor wątku powinien inteligentnie rozwarzyć czemu
    musi się sprzeciwić a co zaakceptować (a właściwie zapytać
    się ojca, którego ta sprawa dotyczy, czy może tak zostać
    jak teraz jest, czy jednak wrócić do stanu sprzed zmiany)
    A już, jak wyczytałem z wątków chce tak po polsku - nie bo nie
    i jeszcze się podroczyć jak w "Samych swoich" jest dla mnie
    nie do zaakceptowania.

    Andrzej.