  • Data: 2012-07-28 16:57:04
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: ja <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2012 16:55, NKAB - pisze:
    > [...]
    >
    > Autor wątku powinien inteligentnie rozwarzyć czemu
    > musi się sprzeciwić a co zaakceptować (a właściwie zapytać
    > się ojca, którego ta sprawa dotyczy, czy może tak zostać
    > jak teraz jest, czy jednak wrócić do stanu sprzed zmiany)
    Masz rację. Teraz sam uważam, że dla zdrowia lepsze byłoby, jak obecnie
    mawia młodzież, "mieć wyjebane" na sprawę, wyciągnąć wnioski i
    przeczekać te 26 miesięcy. Jednak coś mi puka we łbie, że chyba w tym
    wypadku mamy obowiązek poinformować o zachodzącym podejrzeniu wałka,
    choćby po to by nieświadomie w nim nie pomagać. Może się mylę, na tej
    grupie lepiej się orientujecie, dlatego pozwoliłem sobie na wątek.

    > A już, jak wyczytałem z wątków chce tak po polsku - nie bo nie
    Odnośnie osobistej wycieczki pod moim adresem:). Sam nie lubię jęczenia
    ludzi kiedy trzeba zapłacić mandat. Albo nagrzeszyłem i biorę pokutę,
    albo się nie zgadzam i nie przyjmuję. Trzeba się cieszyć, kiedy krzywda
    ma wymiar kilku stówek i na tym się kończy. Cena za wnioski. A jeśli
    chodzi o meritum, znów podeprę się tym, że nie chciałem
    współuczestniczyć w wałku.

    > i jeszcze się podroczyć jak w "Samych swoich" jest dla mnie
    > nie do zaakceptowania.

    Nie poczuwam się do "małego polaczka":/ Ja tylko nie lubię być krewien,
    jak ktoś mnie wk... :D.

    Dzięki za komentarz.