  • Data: 2012-07-29 11:32:56
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-25 14:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Na pewno nie zaszkodzi złożyć reklamację u NO (na piśmie - najlepiej w
    > BOK-u), po odpowiedzi w zależności jaka będzie skierować sprawę do UKE
    > itd... Pozew cywilny na koncu - najpierw próba załatwienia wg procedur,
    > a przy okazji zdobędziesz różne dokumenty dodatkowe, które moga przydać
    > się w ewentualnym procesie. Kilka przejść z jednym z operatorów miałem,
    > zazwyczaj kończyło się na UKE.
    :)
    UKE jest bardzo pomocne w zdobyciu tak jak okresliłeś
    dokumentów dodatkowych ale nie jest ono władne do rozsądzenia sytuacji
    czy umowa jest ważna tzn czy doszło do fałszerstwa bo to jest domeną
    sadu cywilnego.
    Może zaproponować postępowanie polubowne ale jeśli nowy operator lub
    tpsa nie będzie chciało uznać reklamacji to tylko tryb sadowy.

    Przerabiam aktualnie taka sprawę jestem po dwóch rozprawach i czekam na
    trzecią bo nikt nie pojawił się na sprawach z kancelaiii , ktorej sprawę
    przekazała firma windykacyjna a jednocześnie brak w aktach
    potwierdzenia,ze doszła do nich informacja o postępowaniach, ktore sie
    odbyły.

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262