    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sfałszowane(?) awiza (długie i blogowate)
    Date: Tue, 27 Feb 2007 14:10:48 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A 4 dni temu w domu byłeś? Może to "stare" awizo i odnlałeś je własnie
    > po 4 dniach.

    szkoda z odniosles sie tylko do daty, co zreszta potwierdzam, bo sam miałem
    tak nie raz, a nie odniosles sie do samego faktu zostawiania awizo zamiast
    donoszenia przesyłki, co niestety tez stało sie standardem.

    Bo teraz jest tak, ze za poste restante sie dodatkowo placi, ale bardzo
    czesto poste restante mamy za darmo - niestety zreszta...

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"