  • Data: 2003-02-24 23:57:58
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > A widziałeś wieloryba ?

    na filmie ;))

    > Bo ja przyznam że nie. Tyle że nie mam odwagi stwierdzić że
    > nie istnieje ;> BTW: tylko mi nie gadaj o filmach, dziś można
    > wszystko podrobić, to wieloryba też ;)

    hehe, no pewnie, można podrobić.. tylko, że wieloryba w tym wypadku
    widziało dużo osób, a dialery, które same sie instalują najczęściej
    widzą faceci, którzy (za przeproszeniem) zwalili sobie konia pod
    nieobecność domowników, a potem grają świętych

    przyzwyczaiłem sie już do tego.

    > ŻE CO ??
    > To ja cię powiadamiam, że mało widziałeś.

    wystarczająco dużo :)

    > Kolega (z byłej pracy) celowo przyniósł taki okaz, żeby mu
    > pokazać jak ma toto odinstalować "bo mu się w domu nagrało
    > i teraz..." :)
    > Wpisywał się do "Run" (w HKEY_LOCAL_MACHINE\...) !

    no to nie jest jeszcze zmiana konfiguracji... bez przesady, to można
    łatwo usunąć (nawet sam dialer ma taką funkcje). Jako "zmiana
    konfiguracji" rozumiałem np to, że domyślne połączenie dialup zostanie
    przełączone na jakiś inny numer, czy coś takiego. To ostatnie polskich
    dialerów nie dotyczy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl