eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoServis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..Re: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
  • Data: 2005-04-20 09:49:05
    Temat: Re: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kuba tomczyk wrote:

    > Witam;
    >
    > Autko piękne, niestety wjechał w nie tir. Serwis rozliczał się
    > bezgotówkowo z PZU..
    >
    > 1. Na liście części WYMIENIONYCH widnieje element który został
    > "wyklepany" 2. Uszkodzono (czarną) folię na szybach (rysy) które
    > zamalowano markerem...
    >
    > Tak w życiu bywa. Problem tylko co zrobic... Telefon do szefa serwisu
    > pozostał bez odzewu. Trzeba mocniej nacisnac... Na co można się
    > powołać i gdzie szukać pomocy.

    Po pierwsze spróbuj z Honda Poland. To czesem działa, u mnie
    zadziałało, gdy aso mi schrzaniło lakierowanie zderzaka i szybę "pękli"
    montując maskę. Znaczy dokładniej zadziałała sama groźba...

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1