eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoServis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje.. › Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
  • Data: 2005-04-19 21:53:00
    Temat: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
    Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    Autko piękne, niestety wjechał w nie tir. Serwis rozliczał się bezgotówkowo z
    PZU..

    1. Na liście części WYMIENIONYCH widnieje element który został "wyklepany"
    2. Uszkodzono (czarną) folię na szybach (rysy) które zamalowano markerem...

    Tak w życiu bywa. Problem tylko co zrobic... Telefon do szefa serwisu pozostał
    bez odzewu. Trzeba mocniej nacisnac... Na co można się powołać i gdzie szukać
    pomocy.

    Proszę bardzo o pomoc !

    pozdrawiam serdecznie

    kuba tomczyk