eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoServis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..Re: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
  • Data: 2005-04-20 13:03:58
    Temat: Re: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
    Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kuba tomczyk wrote:
    >
    > > Witam;
    > >
    > > Autko piękne, niestety wjechał w nie tir. Serwis rozliczał się
    > > bezgotówkowo z PZU..
    > >
    > > 1. Na liście części WYMIENIONYCH widnieje element który został
    > > "wyklepany" 2. Uszkodzono (czarną) folię na szybach (rysy) które
    > > zamalowano markerem...
    > >
    > > Tak w życiu bywa. Problem tylko co zrobic... Telefon do szefa serwisu
    > > pozostał bez odzewu. Trzeba mocniej nacisnac... Na co można się
    > > powołać i gdzie szukać pomocy.
    >
    > Po pierwsze spróbuj z Honda Poland. To czesem działa, u mnie
    > zadziałało, gdy aso mi schrzaniło lakierowanie zderzaka i szybę "pękli"
    > montując maskę. Znaczy dokładniej zadziałała sama groźba...
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Rozumiem że poprostu mam wyslać pismo do ASO; a później ewentualnie napisać do
    Honda Poland w Warszawie.... ???


    pozdrawiam

    i dzieki


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1